IRINA Selkä selkää vasten
       säv. Knipi   san. Irina   sov. Jyrki Tuovinen/Janne Kasurinen/Miika Colliander/Antti Pitkäjärvi/Jussi Saxlin/J  Salonen
 
             Nyt mä sen vasta huomaan kuinka pelkään
             etten mä pysty tänne juurtumaan
             Myöntää en sulle osaa edelleenkään
             kaipaan liikaa jotain omaa

             Siksi toivon että tartut
             minuun kiinni kun sinuun nojaudun
             Silmät kii

             Selkä toisen selkää vasten
             tuntea voi toisenkin katseen
             Kaksin voimme nähdä kaiken
             mitä yksin ei nähdä voi
             Kukaan yksin ei nähdä voi

             Kannatko meistä liian suuren vastuun
             tiedän et sinuun liikaa turvaudun
             Kaiken oman jätin siksi kai nyt pelkään
             ettei täällä mun koti oo

             Mä pyydän että voin luottaa
             nojautua kunnes silmät aukaisen
             Ja tuntuu

             Selkä toisen selkää vasten
             tuntea voi toisenkin katseen
             Kaksin voimme nähdä kaiken
             mitä yksin ei nähdä voi
             Kukaan yksin ei nähdä voi

             Selkä toisen selkää vsten
             Anna aikaa, ollaan kahden
             Kaikki täällä on vain sun
             minä liiaksi sulkeudun
            Omiin oloihini piiloudun