Koska parveke on nyt puunattu katosta lattiaan. Olisiko hyvä palkita aherrus shoppausreissulla?? KYLLÄ. Huomenna ennen töihin menoa ostoksille. Auto karauttaa kohti Lähimmäistä ostos(helvettiä)keskusta. Mukaan tarttunee korjauksessa olleen kotiteatterin lisäksi myös koristetikkaat ja bambusälematto, parvekkeelle tietysti!

Ja vaikka vietän vappuni hiljaisella työmaallani, aion siitä huolimatta räväyttää oivan arsenaalin ilmapalloja ja serpentiiniä kotiin..PARVEKKEELLE! Vaikka vain kissojen iloksi. :) Ja miksikäs noista ei naapurit saisi nauttia. Tottakai.
Mukit ja simat jää tänä vuonna tekemättä. Käytetään valmiita, jonku toisen tekemiä. Vaikkakaan mikään ei voita itsetehtyjä.
Huomenna todennäköisesti on nimipäivillä tarjolla kuitenkin munkkeja. nami nami.. Korttihan tässä vielä täytyy väkertää sankarittarelle.























Kommentit