Olin ensimmäistä kertaa mukana markkinakulkueessa, joka kulkee halki kaupungin. Ja tässä ystäväni otos kulkueen ja avajaisesiintymisen jälkeen. (avajaistanssi meni plörinäksi)
Mustalaislikka tässä, HOJAA!!





















Kommentit