Kaksi kissaa + ruokakaappi =



Ruoka-aika. Hyvin ne poijjaat tietää mamin suunnitelmat..
Vai lieneekö poikien oma suunnitelma silla valtavalla huudolla saada mami nöyrtymään ruokakaapin suuntaan. Mistä noita koskaan tietää. :)
keskiviikko, 7. marraskuu 2007









Naishenkil joka yritt tulla toimeen niin itsenskuin toistenkin kanssa..tssja vapaa-ajalla.
Kaikenlainen killtekeminen, linnkorttiaskartelu kuuluu rakkaimpiin harrastuksiini.
Kommentit