Heh. Ja vieno hymy kasvoilla. "Juu, kyllä mä olen." Vastaan takaisin. Tuollainen kysymys mulle tänään esitettiin, kun kävin vain kyselemässä hintoja paikallisista autokouluista.
 Kohtalo kai puuttui peliin. Ensimmäisen autokoulun ovi oli auki, mutta sisällä ei ristin sielua. Toinen autokoulu oli muistanut lukita jopa ovensa, kun ketään ei ole paikalla. Ja kolmas kerta toden sanoo tälläkin kerralla. Siellä oli ovet auki ja väkeäkin oli sisällä. Mikä helpotus.

 Käykö nykyään kaikki autokoulun 17-18-vuotiaana? Ei, tässä yksi hyvä esimerkki. Täytän keväällä 24 ja nyt vasta menen opettelemaan tuon jalon taidon. Kunpa vielä oppisinkin jotain, enkä vain saisi tohjoksi ihan kaikkia ajokkeja.

 Sentit venymään, kun säästöt menee tuohon lystiin. Mutta, siihen minä olen tähdännytkin. Nyt elämäntilanne antaa myöten astua tähän jänittävään seikkailuun.

 Mikäli tämä jännitysnäytelmä jotakuta kiinnostaa. Täällä pääsee seuraamaan, kuinka etenee tämä psojekti.
Tänään ensimmäinen teoriatunti ja huomena heti seuraava. Ja hupsista..VAROKAA KAIKKI!!!! Täältä tullaan!!!!