
Jotenkin synkkä sivu, mutta ajatukset tulevassa kesässä. :) Kuvat sain vaihdossa Maria H.:n kanssa. Kiitos Maria!
sunnuntai, 30. maaliskuu 2008







Naishenkil joka yritt tulla toimeen niin itsenskuin toistenkin kanssa..tssja vapaa-ajalla.
Kaikenlainen killtekeminen, linnkorttiaskartelu kuuluu rakkaimpiin harrastuksiini.
Kommentit