Onko olemassa oikeaa tai väärää aikaa? On.

 Nimittäin.. Olen tämän huomannut aiemminkin.
Kun itse olisit menotuulella (tämä tapahtuu nykyisin TODELLA harvoin), kaikilla muilla tuntuu olevan jotain muuta "parempaa" tekemistä. Ja kun toiset lähtevät liikenteeseen, juuri SILLOIN itsellä on jotain menoa tai ei muuten vain kiinnosta.
Kun vietät vapaapäivää ja kaipaisit seuraa vaikka kahville, kaikki muut ovat töissä ja jossain reissussa. Ja taas, kun toiset kyselevät lenkille, kahville tms. Olet juuri lähdössä johonkin, jota ei voi siirtää.

 Vai, täytyykö tässä katsoa peiliin ja todeta olevansa PASKA TYYPPI, jonka seura ei kelpaa kellekään. Joka säälistä otetaan mukaan niihin bileisiin, jossa KAIKKI ovat tervetulleita.

 Onhan tämä tälläistä itsesäälissä rypemistä yhden siiderin voimin, mutta tätä tää vaan on tuntunut olevan jo jonkin aikaa. MIKSI????

 Ja välillä tuntuu, että olen kadottanut kaikki nuo ystävät, jotka minulla vielä vuosi kaksi sitten oli. Mihin he ovat menneet? Naimisiin, saaneet lapsia, asuvat toisella paikkakunnalla. Ja mitä minä teen, istun täällä yksin yksiössä. Ja märehdin paskaa elämää.

 Voisikos joku mulle nyt valaista, koska olisi SE oikea aika?